SOME WORDS ABOUT US

Well-coordinated teamwork speaks About Us

We love what we do

A small river named Duden flows by their place and supplies it with the necessary regelialia.

Our working process

She packed her seven versalia, put her initial into the belt and made herself on the way.

بازرگانی یاران

Well-coordinated teamwork speaks About Us

SEEMINGLY ELEGANT DESIGN

بازرگانی یاران

Risus suspendisse a orci penatibus a felis suscipit consectetur vestibulum sodales dui cum ultricies lacus interdum.

بازرگانی اسماعیل زاده در سال 1384 با هدف تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز ساخت و ساز در رشته تاسیسات ساختمانی و صنعتی تشکیل شد.از همان آغاز فعالیت بیش از 4 شرکت تولیدی معتبر را دریافت و با بررسی نیازهای جامعه در کنار عرضه محصولات با کیفیت به تهیه و توزیع محصولات وارداتی و دیگر محصولات مبادرت ورزید.

ازرگانی اسماعیل زاده در سال 1384 با هدف تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز ساخت و ساز در رشته تاسیسات ساختمانی و صنعتی تشکیل شد.از همان آغاز فعالیت بیش از 4 شرکت تولیدی معتبر را دریافت و با بررسی نیازهای جامعه در کنار عرضه محصولات با کیفیت به تهیه و توزیع محصولات وارداتی و دیگر محصولات مبادرت ورزید.

 

کیفیت و استحکام: برای زندگی مدرن شما

تاریخچه بازرگانی یاران

محصولات لوله و لوازم بهداشتی یاران، اعتماد شما را حفظ می‌کنیم

بازرگانی یاران، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تهیه و توزیع لوازم ساخت و ساز در حوزه تاسیسات ساختمانی و صنعتی، در سال 1384 تأسیس شد. از زمان شروع فعالیت، ما بیش از 4 شرکت تولیدی معتبر را به عنوان همکاران خود دریافت کرده و با تحلیل نیازهای جامعه، به عرضه محصولات با کیفیت تمرکز کرده‌ایم. در کنار تهیه و توزیع محصولات داخلی، ما به مبادرت در تهیه و واردات محصولات متنوع نیز پرداخته‌ایم.

هدف اصلی ما در بازرگانی یاران، ارائه لوازم و محصولات با کیفیت برای صنعت ساخت و ساز و تاسیسات است. تیم ما با دقت و انگیزه بالا، به بررسی و تحلیل نیازهای شما می‌پردازد و سعی می‌کند بهترین محصولات را با قیمت مناسب و به موقع ارائه دهد. بازرگانی اسماعیل زاده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و همکاری با برندهای برجسته، اطمینان می‌دهد که نیازهای شما در زمینه تاسیسات ساختمانی و صنعتی به بهترین شکل ممکن تامین شود.

از طریق تنوع محصولات و خدمات ما، ما به دنبال ایجاد رابطه مستدام و بلندمدت با مشتریان خود هستیم. بازرگانی یاران با ارائه راهکارهای متناسب با نیازهای شما، در تأمین لوازم و تجهیزات مورد نیاز شما در زمینه تاسیسات ساختمانی و صنعتی، همراه و همکار شما خواهد بود.

درباره ما-بازرگانی یاران
WORDS ABOUT US

Our Team

Convallis ullamcorper aliquet ultrices orci cum vestibulum lobortis erat.

Mark Jance

CEO / FOUNDER

Aviana Plummer

CEO / FOUNDER

Braydon Wilkerson

CEO / FOUNDER

Kristin Watson

CEO / FOUNDER
بازرگانی یاران

کیفیت بی نظیر، انتخاب هوشمند

پخش ویدیو

Our company history and facts

I should be incapable of drawing a single stroke at the present moment; and yet I feel that I never was a greater artist than now.

پخش ویدیو

Design & development process demonstration

A wonderful serenity has taken possession of my entire soul,like these sweet mornings of spring which I enjoy with my whole heart.